Friday, May 4, 2012

Checkup sebulan Annaila~

Semalam punye hal, ari ni baru nk update...malas melampau2 skang ni...haih~

Check Annaila smlm,
Berat 4.3kg
Tinggi 56cm
dan mcm biase baby sebulan kne cucuk Hep B...Annaila nanges 5 harkat je...pastu sambung tdo balik...

Pastu check mama nye plak...
Urine : ok
Hb : 11.7
Berat : 56.5kg **yesss~!!lg 5 kg je...chayok2~!!setakat ni da berjaya kurangkan 16.5kg...**

pastu sempat lg tnye nurse tu pasal darah yg aku kompius tu...n nurse tu pun sah kan itu ade lah period...toink~!!eh Annaila minum susu mama nye je tau...takde campur tangan dr mane2 pihak...pastu nurse ckp pasal perancang2 tu kan...aku mmg nak...tp sbb aku ade interview kul 11 am, harus lah bergerak balik dgn pantas...jd nxt appointment akan aku tnye balik pasal perancang2 tu...

Ptg tu ktorg merayap g Jusco...ade sale kan...harus lah pergi...konon nk beli stroller...sekali voucher tertinggal...geget jari je lah...jd aku pun g la usha2 baju tdo Annaila...pas bershopping, en donut ajak makan kfc...ok aku layan kan aje....aku tkde la melantak tk hengat dunia...ratah cket je...tp yg aku plg tktahan nafsu godaan tu bile ade air baru **tk ingt name die ape**, aku sedut smpai 1/4 cawan gak la...

bg daddy makan dlu sbb mama pnye ayam tgh masak...

mama tgh makan, daddy bg susu perahan...smpai tertinggal botol susu...
pestime bawak Annaila keluar cenggitu la...kelam kelibut...

Kesan minum air sejuk, badan aku sakit gler malam tu...phew~ tu la ckp mak takmo dgr...derhaka lg...padan muke aku...tp sbb terlalu penat ngn aktiviti dr pg smpai ke ptg, malam tu aku tetdo awal dlm kul 10.30...dlm sejarah kot aku tdo awal sejak bersalin ni...klu tk sblm ni layan fb dlu, usha2 blog org lg...aku tdo selalu kul 11.30 ke atas...mlm ni nk try tdo awal cam semalam...bangun je dr tdo rase cergas cket...hiks~

eh tetbe cter pasal mnde lain...pdhal tajuk checkup...hahaha...ok layan aje...bai~


3 comments:

  1. Dah sebulan dah baby u..chaiyok2..skit lg nak kurus..

    ReplyDelete
  2. wahh..bestnya cepat turun berattt...share la tips nanti.. :)

    ReplyDelete
  3. wah,sudah period...??

    tak lama lagi ber'adik la c annaila ni.. hehe :)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates