Meh klik kejap~

Thursday, May 24, 2012

Annaila si comel mama~!

si budak kecik ni skang da pandai demand nk gedik lebey2 ngn mama die...takmo tdo dlm buaian n nk tdo berpeluk je ngn aku....klu masuk buaian, meragam...letak atas katil terus senyum smpai ke telinge. smbil sembang2 dlm seminit ngn aku...

nak tdo kan die pun lg senang...sua je puting cap gantung, mata pun mula la stim....tepuk2 montot kejap, terus terlelap...wah~!magic!!

dan da 3 ari die tdo sgt2 lena atas katil smpai bangun utk menyusu pukul 5.30 pg...tu pun aku gerak2 kan die n sua puting...pas kenyang, die g sambung tdo balik...tp kesian la plak kat aku...bangun2 mst baju basah sbb susu melimpah ruah...haaaa...tdo tk hengat dunia bile si budak kecik tu tk nanges...

ari ni ktorg tnggalkan buaian kat umah mak aku...lapang sungguh bilik...muehehe...:)


ari ke-2: muke happy dpt tdo ngn mama lg...

senang betul tdo kan bdk kecik ni skang...:)


syg Annaila...syg daddy nye jgk...


4 comments: