Meh klik kejap~

Wednesday, April 17, 2013

Annaila : Annaila dan Airiell~

Ni masa kenduri Aqiqah Annaila.

Mama daddy Airiell datang je, mama Annaila terus culik Airiell masuk. Ooooo si Airiell tu belajar bahasa Jepun okey! 'tooo...toooo...tooooo' 

Kita temukan Airiell dengan Annaila. Annaila berminat tak dengan Airiell? Aah! Minat sangat! Minat kat biskut cekelat Airiell! Hahaha!

Dan dorang sangat SHOMEL^^
Annaila : awak, kita ade permintaan.
Airiell : apa?
Annaila : ...................... *sambil usha biskut*
Annaila : kita nak biskut...
Annaila : pleaseeee......
Airiell : sorry! tak boleh!
Annaila : hehehehe....akhirnye...
Airiell : apa ni, amek2 orang punya!
Airiell : bak balik biskut kita!
Annaila : mama....Airiell takmo kongsi....
Airiell : ada aku kesah?
Annaila : seriously awak......
Airiell : ye.....
Annaila : sampai hati awak! Sobs!




22 comments:

  1. adoi..comey sgt!cian naila..airiell kedekz ek...pebret die tu biskut ceklat...airiell mang pakar bahasa jepunggg...sapa nak blajar gtaw lah..airiell leh wat kelas bahasa jepunggg...payment kita bincang naty...hahaha.. :p

    ReplyDelete
  2. Hahaha Comel sangat la aksi mereka berdua.. Airiell tak nangis pulak ye bila naila ambik biksut dari tangan dia...hehe

    ReplyDelete
  3. eh menantu ai curang eh???? hihihi

    Alahai comei btul ank2 nie cam betul jer lak dialog korang nie tau..cute cute cute

    ReplyDelete
  4. :) ni berebut airell ka? berebut biskut cekelat airell ni? huhuhu :) awat naila nangis nak?

    ReplyDelete
  5. comel je anak dara dengan anak teruna dua orang ni............pandai ye mama Annaila buat dialog :)

    ReplyDelete
  6. kahkahkah.. rajin benor mak nye snap banyak kali.gigih!

    ReplyDelete
  7. haha.. lawak la

    ReplyDelete
  8. huhu..kire okay jugak lah airell ni..kalau asyraf, org ambik bende yg dia tgh pegang, jawabnya bergulung gulung lah dia nangis..hahha..

    ReplyDelete
  9. hahaha... tak malu lah Annaila minta kat tetamu. tapi biasa nya yang orang lain makan lah nampak sedap .. :)

    ReplyDelete
  10. Apesal nyomel2 sangat dua2 nihhhhh. Ngan dialognye. Hahaha..cian Naila tak dapat ciku ye. hehehe

    ReplyDelete
  11. bahahahahaha...!!! comel.....!!!!!

    ReplyDelete
  12. hihihi....nnt da besar malu2 kucing tengok pic ni...hihihi comelllllllll

    ReplyDelete
  13. hi annaila sayang..lamanya auntie x visit blog mama naila ni..dah besar dah naila...

    ReplyDelete
  14. muahahahhaha...memang menjadi sangatlah dialog ni. LIKE!

    ReplyDelete
  15. hahhahahahahahahahahahahaha..ha gelak besar auntie kat sini...comel sangat kamu berdua nih!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. comelnye..due2..dh lame xjumpa..airell dah slim sikit kan...
    naila..heppi besday!!semoga membesar dgn sihat, cerdas n jadi anak solehah.. muah2 fm aunty ika..

    ReplyDelete
  17. Naila darinngggggg.....!! Hahaha..:-)

    ReplyDelete
  18. haha apesal sweet sgt nii...=)

    ReplyDelete