Friday, February 7, 2014

Prudential : Wanita & PRUlady~

Iklan-iklan!

*******************************

Bagaimana kami menghargai anda sebgai seorg WANITA dgn PRUlady.

Sharifah berusia 25 tahun telah memiliki polisi perlindungan PRULady Plan 2 pada sum assured RM50,000 yang berkuatkuasa pada 1 JAN 2014.

Pada usia 27 tahun @2016, dia telah pun berkahwin dengan suaminya yg tercinta. Ketika ini dia akan menerima sejumlah RM1,500 kerana ia sebahagian daripada Life Change Benefit dalam plan ini.

Selepas itu, pasa usianya 28 tahun, kandungan Sharifah telah mengalami late miscarriage. Dan ketika ini, polisinya telah mengeluarkan sejumlah RM5,000 kerana late miscarriage terkandung sbg perlindungan Pregnancy Care benefit.

Hanya pada usia 29 tahun, Sharifah berjaya melahirkan seorg bayi perempuan yang comel. Dan ketika ini, polisinya telah mengeluarkan RM1,500 lagi sebagai tanda penghargaan. RM1,500 ini sebenarnya termasuk dalam Life Change Benefit.

Kehidupan Sharifah semakin baik. Pada usia 30 tahun, Sharifah telah naik pangkat dan akhirnya Sharifah berjaya memiliki rumah pertamanya. Atas pencapaiannya itu, sekali lagi polisinya menghadiahkan RM1,500 lagi kerana ia termasuk dalam Life Change benefit.

Langit tidak selalunya cerah. Begitulah lumrah kehidupan.

Pada usia 33 tahun, Sharifah telah disahkan mengidap carcinoma in situ (early stage of cancer) pada bahagian breast. Pada ketika ini, polisinya memberikan RM25,000 kerana keadaannya ini sebenarnya dalam kategori Female Related Illnesses.

Keadaan Sharifah bertambah buruk. Pd usia 34 tahun, doctor telah mengesahkan yang Sharifah diuji dengan female breast cancer. Polisinya sekali lagi memberikan RM50,000 kerana ia sebahagian dari plan perlindungan PRULady.

Bestkan plan ini?

Duit bukan segalanya. Tp segalanya perlukan duit. Bila ada duit, kita boleh improve kualiti kehidupan kita.

Kalau tak, serah sahajalah pada takdir utk menentukannya.

Jom jumpa sy. Free sharing. 15min bersama sy mungkin mengubah keseluruhan perjalanan hidup anda.

Hakiem Zakaria
0122903143

3 comments:

  1. aku memang plan nak amek untuk Alisha wa. tunggu keluar adik baby ek. nanti senang amek 2-2 terus. aku booked akem utk di masa akn datang k!hehee

    ReplyDelete
  2. kak, biasanya bajet monthly berapa ye? umur saya 25tahun dan belum berkahwin.. stargurlz89@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi dik, mcm akak punye monthly bawah RM50 je utk prulady ni...terpulang berapa byk coverage yg awak nk...nti apa2 en Hakim ni akan emel awak untuk cerita details ye... :)

      Delete

Follow Us @soratemplates