Meh klik kejap~

Tuesday, February 18, 2014

Annaila : Patah gigi Paksu!

Hari ni aku mc.

Lepak rumah mak aku. Macam biasa Naila happy datang umah opah die sebab ade paksu dengan makteh yang suke melayan die.

Tengah syok-syok dorang main, tetibe adik aku yang paksu datang kat mak aku cakap "mak, Naila patahkan gigi Acer".

Aku, errkkk?! Naila??? 

Lepas mak aku uruskan adik aku, adik aku datang tengok Naila. Aku tanya camne Naila buat. Adik aku cakap, Naila tendang kena gigi die. Erkkkk!!! Lagi sekali aku tekujat. Mak aiiii! Bile pulak budak ni pandai main kaki ni.

Eh, adik aku baru darjah 2. So gigi susu ade beberape ketul lagi tak jatuh. So yang tercabut tu memang dah goyang dan tunggu masa jatuh je. Jangan ingat Naila patahkan gigi geraham pulak. Hahaha. Kalau gigi geraham, lagi tekujat aku!!

Gambo? Tak dan nak snap.






5 comments:

  1. hebat naila punye kick! sampai patah gg paksu..haha

    ReplyDelete
  2. Ganas anak dara ko Wa...seram pulak nak ajak berbesan...haha

    ReplyDelete
  3. Chup, chup...Paksu ni, yang mak ko baru beranak masa kita kat matrik dulu kan?? Haha, dah besar dah dia, dah msuk skool....

    ReplyDelete
  4. hebat oii naila.. main kaki tu.. tendang smpi patah gigi paksu...hehhehehehe

    ReplyDelete
  5. haha!aku masih berfikir camnelah nai yang lembut tu patahkan gigi paksu dia.kekekee

    ReplyDelete