Tuesday, February 4, 2014

1st Giveaway Ctmah Rahim

Hi semalam join GA Erin, hari ni nak join GA Ctmah pulak. Sakan ko ek!
 
Doa-doa la esok ada entry lagi. Penat aku ngarang cerita dari minggu lepas. Tak siap-siap. Pffttt!
 
Ok dah sambung pasal GA dari Timah. Sila lah tengok kat bawah ye.
 
 
1st Giveaway Ctmah Rahim


Ingat lagi tak aritu aku ada cakap nak buat GA kan.. ingat dok ingat dok??? hehe
oklah..hari ni adik baby dah genap 6 bulan (Alhamdulillah) dan aku rasa berbesar hati nak buat 1st GA.. hadiah semua sponsored by aku yek.tapi jgnla mengharapkan yang gah-gah yek..hihi! apa yang aku jual, aku jadikan as hadiah GA. boleh dok?

meh nak list syarat-syarat yang aku kenakan k:

  1. korang kena follow blog aku imaginasictmah 
  2. korang kena follow jugak blog business ikan bilis aku ctmahcorner 
  3. tajuk entry korang ialah 1st Giveaway Ctmah Rahim
  4. korang just copy gambar tema, gambar hadiah dan tarikh tutup dan pastu paste dalam entry GA korang tu (tak yah rajin sangat copy seluruh entry aku k)
  5. lepas tu baru korang letak gambar aksi anak-anak korang dalam kereta. INGAT, gambar anak je aku terima k. anak jiran ke anak buah ke aku tak terima tau! =)
  6. bawah gambar anak, korang boleh cerita sikit pasal gambar tu. tak kisah la anak tu tengah nangis ke, tengah ketawa terbahak-bahak ke, tengah mengelamun ke. just a few words, tak mau panjang sangat na
  7. last sekali, sila paste link entry GA korang ni kat ruang komen entry aku ni  tau. senang sikit aku trace 1-1
## 4 orang pemenang akan dipilih berdasarkan pada gambar yang aku rasa comel kelakar or buat juri aku tersenyum

untuk design beg dan thermos bia aku pilih yek, based on yang menang tu anak lelaki or anak perempuan

## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)
*********************************************
 
Aku ingat takde gambar Naila dalam kereta, dah sedih dah. Rupanye belambak je. Muahaha. Aku pilih gambar ni sebab Naila boleh geng dengan Alisha buat muka busyuk! Yang lain semua muka nak ayu je. Ceh kekecik dah pandai selfie ye Nai.
 
 
 
 
 
 

3 comments:

  1. i miss u nai! jom main ngan alisha lagi hihi!
    anyway thanks wa.. all the best tau =)

    ReplyDelete
  2. naila ngn hafidh leh geng... suka nau tunjuk muncung.

    ReplyDelete
  3. eh macam nak join.. boleh ke?..anyway gudluck yer

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates