Thursday, February 6, 2014

Arjuna Beta?

Hi!

Korang pernah dengar lagu Arjuna Beta?
Lagu yang dah lama tapi aku baru 1st time dengar pagi tadi kat HotFm. Kesian ketinggalan.

Errr motip sampai nak buat entry bagai?
Haha. Ntah aku cuma nak share yang first time aku dengar lagu tu aku rase eh lagu apa ni? Apesal rase macam comel je, macam best je. Tapi apesal lagu die macam klasik sangat, ala-ala lagu bawang putih bawang merah. Kehkehkeh.

Puas aku menghayati lagu tadi dalam kereta sampai tak perasan traffic light dah tukar kaler merah. Nasib sempat break. Fuuuuhh!
Bila dah habis lagu, DJ pun cakap la lagu dari FynnJamal. Ooooo. Bukan lagu 80-an rupanya. Sebab aku tak puas dengar lagi, terus aku pasang kat YouTube. Anyonyonyo comelnye lagu ni! Sumpah kalau lagu ni boleh cubit memang aku dah cubit-cubit sebab comel sangat!
Kbai!







9 comments:

  1. Fynn Jamal buat lagu ni untuk anak dia kan? dah dengar juga, lirik puitis sangat, tak paham :p

    ReplyDelete
  2. sy pun suka lagu ni.. menusuk ke qalbu giteww

    ReplyDelete
  3. wawa ..dd baru dengar lagu ni..apesal air mata bergenang ni..touching sampai ke jauh di sudut hati sangat lagu ni..sedih coz babitkan anak..huuuuu ;( lirik penuh bermakna..sedap...

    ReplyDelete
  4. tak pernah dengar!

    eh rindula kat mung wa!

    ReplyDelete
  5. lagu nie mmg bestttt.....menusuk jiwa lirik lagunye...

    ReplyDelete
  6. aku pun pertime dengar...

    tapi da lama tahu pasal lagu ni. cuma tak amik pot je...

    ReplyDelete
  7. Sedih lagu ni..sebakkk...
    Wawa, rindunyerrrrr :(

    ReplyDelete
  8. mesti ko layan pagi tadikan.. aku pun layan gak..nth kenapa aku rasa suara fynn jamal tu comel cute sgt. ku suka!!!

    ReplyDelete
  9. first time dgr kat hot fm jgak.semalam.haha.dah lama kan lagu ni.terus google smalam n tgk video dulu2.sampai nangis2.puitis sgt lagu ni.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates