Meh klik kejap~

Monday, February 17, 2014

Entry buang masa buang karen.

Penat!
Taktau apa yang aku penat. Tak cukup tido ke? Cukup je aku rasa.
Banyak buat kerja rumah ke? Banyak je daddy Naila tolong.

Stress!
Pun aku taktau apa yang aku stress.
Gado dengan boss? Begelak ketawa je dari pagi tadi.
Banyak kerja? Tengok je kerja yang melambak-lambak atas meja dan takde inisiatif nak siapkan langsung.

Yang aku tau, aku rasa nak baring sekarang.
Sebab belakang badan sakit sangat.
Nak baring sebab kepala pusing-pusing sangat dari pagi tadi.
Jenuh menyental minyak cap kapak kat kepala dari tadi.

Rasa nak bercuti jugak.
Ewah kau. Baru bulan lepas dah bercuti nak bercuti lagi.

Sambung lagi.

Rasa nak bercuti kat Cameron pulak.
Tetttt!
Tengah panas-panas macam ni, duk kat tempat sejuk.
Bangun-bangun pagi tengok benda hijau je.
Pastu tetiba dapat pulak sejambak bunga dari daddy.
Eh?!
Berangan lelebih pulak kan.

Hmmm bila lah nak pukul 6.
Rasa nak makan Pizza pulak hari ni.

Banyak betul rasa nya.

Kbai!





7 comments:

  1. pembawakan tu weh.... pegnen2 cmni... mmg agak penat... haku yg xkoje ni pun kdg2 rse penat...ni plk ko nk ngadap keje...

    ReplyDelete
  2. serba tak kena rasanya hari ni ye?/sebab cuaca kot..:)

    ReplyDelete
  3. tet tet tetttttttttttttttt
    makankan aku mushroom cup ye wa!

    ReplyDelete
  4. saya rasa mcm nak kentut..haha...

    ReplyDelete
  5. hahaha...kerja ade tp x rasa nak habiskan buat kerja kn....ain ni pun ade keje nak buat...tapi asal nk buat je mata ngantok..ni pn tengah tunggu bila la nak balik...wawa tunggu nk kul 6..ain nk tunggu 6.30..adoii lambatnye lagi...fuuh.

    ReplyDelete
  6. haha siap berangan dpt bunga dari daddy tu...elok gak makyong ni pegi tempat2 yg fresh...hehe

    ReplyDelete
  7. hehe..kite pon macam teringin gak nak gi cameron..bab yang bagi bunga memang rase romantik abisss..auwww..hehe ;)

    ReplyDelete