Meh klik kejap~

Tuesday, December 3, 2013

Annaila : Dengan kawan.

Psssttt!
 
Entry pendek je.
 
Birthday party Afkar. Sebab kat Bangi. Tak ramai geng gojes datang. Tempat ceruk gitu lah. Hahaha. Jadi orang-orang Bangi je lah datang meraikan Afkar.
 
Errrr. Entry bebetul nanti ku buat sebab sekarang busy kemahen. Kononnya. Tengok je la gambar keletah Naila dengan kengkawan.
 
Jumpa si Airiell. Okey boleh kawan. Boleh ngam jugak. Tapi bila Airiell duk riba aku, dia punya meraung! Pffftttt.
 
Pastu jumpa Afkar. Afkar awal-awal lagi dah berebut belon dengan Naila. Awal-awal lagi dah becekau. Hahaha. Tak boleh jadi geng dah. Naila Nampak Afkar je terus jeling-jeling. Hemoh-hemoh. Orang cakap jangan benci sangat. Eh?
 
K tu je cerita tak berfaedah petang ni.

 
 
 

4 comments:

  1. hehe!at the end sapa yg dpt belon tu?nai ke afkar?hehe

    ReplyDelete
  2. naila ngan fayel benci tak...heheh tak kan sayang kan...ok hi menantu...ko jahaat kan wa..tempat ceruk hahaha...tau takpe

    ReplyDelete
  3. Haha..kelako tgk gmbo akhir tuh..sapa menang tuh??

    ReplyDelete
  4. Haha. Kalau dengan anak ku kompom gaduh gak sebab anak ku tu pesen semua nak conquer. Hape kah?

    ReplyDelete