Meh klik kejap~

Friday, December 13, 2013

Gojes : Birthday Party Afkar.

Hari tu. 30 Nov 2013, birthday party kanak-kanak riang si Afkar, anak Rinz. 
 
Macam biasa geng gojes dijemput datang meraikan. Kebetulan buat dekat Bangi. Jiran tu! Melampau la kalau tak pergi kan. Huahuahua. Bila dekat, aku pun lex-lex ar. 5 minit dah boleh sampai. Ye ar gojes lain semua nun jauh di kat KL, Shah Alam, kat nun-nun belah atas tu. Sobsss! Ok dah.
 
Sampai party Afkar, jumpa Anis, masuk makan-makan-minum-minum-sembang-sembang. Dah kenyang apa lagi layan anak, amek gambo. Benda wajib.
 
Naila bila jumpa dengan Airiell okey. Boleh senyum-senyum. Si Airiell pulak buat taktau. Ooooo mentang mommy kau dah kenen kan dengan Yaya kemahen sombong dengan Naila ye. Sentap aunty tau!
 
Bila Airiell tak layan, Naila main belon sorang-sorang. Datang hero Afkar sergah Naila terus rebut belon. Okey ni lawak. Naila punya menjerit sebab belon dia kene tarik dengan Afkar. Aku dengan Rinz bersorak kat tepi. "Tarik Naila! Tarik!!" dah macam main tarik tali pulak. Ending dia? Naila menang. Pastu bila Naila nampak Afkar, terus jeling-jeling geram. Hahaha. Comel la bebudak ni! Nanti dah besar panjang, memalu. Auuwwww!
 
Terima kasih Rinz jemput kami sekeluarga. Jemput geng-geng gojes. Kepada Hero Afkar, semoga jadi anak yang soleh! Nanti jumpa Naila kawan elok-elok tau! :D
 





 


6 comments:

  1. waaa geng bangi gojes bergabung meletop..ada biru sikit tu

    ReplyDelete
  2. budak2 mesti seronok bila ada birthday party...hehehehe...

    ReplyDelete
  3. meriahhhh yer partyyy besdayyy awesome tau tgk....bestttt

    ReplyDelete
  4. wa..ko dah sesuai tambah lg sorang tu wa...macam comel je macam boleh je =)

    ReplyDelete
  5. pesal aku tgk nai lagi lawa dari ko eh?
    muahahahaha.
    okbai!

    ReplyDelete