Meh klik kejap~

Wednesday, September 4, 2013

Header Comel!

Hi........

Ye, aku tau header aku sangat COMEL. Sampai daddy pun, 'eh cantiknye!!'

Muahahaha!

Sape-sape duk berkenan nak tukar header tapi tak reti mengedit macam aku ni haaa, sila lah mentempah kat Umie Sue.

Harga dalam RM5-RM10-RM15.

Sekian update hari ni.

*
*
*
*

Next entry:

~ Baraan Raya Gojes Mojes
~ Pantang dan Urut-murut

Kbai.




12 comments:

  1. mmg comel..eh tapi ayat bawah tu mcm ayat aty eh?..hahaha patut aku baca macam kenal je ayat ni..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kohkoh...eh ayat yg mane satu...hihi...

      Delete
    2. ayat yg hidup ini penuh perisa, segar seperti pudina,manis seperti coklat..blablabla..rasa pernah kenal ayat tu, ke sape punya aku pun dh lupa, byk sgt follow blog org..pening aku

      Delete
    3. Hoii...itu ku pnye ayat dr awal2 bukak belog la...muahahaha...tp ayat tu tiru dr sebuah buku komik ice cream...deng! Kikiki...:p

      Delete
  2. wow memang sangat cantek header wawa..nak tempah jugakla ngan umie sue :)

    ReplyDelete
  3. Mmg comey pon wawa.. I is jeles ok!!

    ReplyDelete
  4. comelnye....

    eh, nape umie private kan blog die erk?

    ReplyDelete