Meh klik kejap~

Thursday, September 5, 2013

Hari ni hari Khamis.

11/09/2013 baru masuk kerja balik.

Padahal dah rasa sihat dah ni. Penat duk umah. Rasa macam nak pergi kerja, tapi orang dah bagi MC, dah kau kenapa baik sangat nak masuk opis. Jadi duduk rumah diam-diam. Kepala otak ligat nak cantekkan rumah. Muahahaha. Orang dah habis raya, kau baru nak hias rumah. 

Semalam Naila duk dengan aku. Boring konon duk umah sorang-sorang. Tapi Naila kalau kat rumah asek nak mentido je! Jaga 2 jam pastu "bu-ai...bu-ai..." Tido lak 3 - 4 jam. Pfftttttt. Pastu tengah malam mengacau mama-daddy. Grrrrrr!

Hari ni sebab aku tak cukup tido kononnya. Pepagi bangun mandi siap-siap bawak Naila keluar breakfast sebelum di hantar ke rumah 'ibu' (pengasuh). Pegh kemain bekpes. Padahal beli bekpes, makan dalam kerete je pun. 

Okey, mata dah rasa di gam-gam. Samat bekerja korang. Muahahahaha. Zzzzzzzzzz...........

3 comments:

  1. hehe..kalau dah abis raya, bole lagi datang umah wawa kan?

    ReplyDelete
  2. hari ni hari khamis, sekarang malam jumaat. masa untuk tidur. kekeke..

    ReplyDelete