Meh klik kejap~

Monday, June 3, 2013

Annaila : Kaki Shopping?

Lokasi : Downtown Reko
Masa : Malam la
Orang-orang : Mama, Daddy, Annaila
 
***************************
 
Hari tu kitorang pergi downtown.
Mama nak cuci-cuci mata. Kot ada terkenan kat apa-apa barang, boleh la beli kan.
 
Angkut budak kecik tu sekali.
Ehem.
Pastu kita dah jadi mak-mak ni, bila nampak je kedai budak-budak mesti nak masuk.
Tapi aku belek-belek je lah.
 
Dan...............
 
Annaila pun belek-belek sekali baju dengan kasut. **Ohhh Annaila gila kasut okey. Pantang nampak kasut, mesti nak amek.**
Sambil mulut tak abes-abes cakap, "ta-tek", "ta-tek", "ta-tek" (cantik)
Aku dengan daddy Naila layanlah dia sambil gelak-gelak.
Pastu.........
Bila kitorang nak blah je dari kedai tu, Annaila punye mengamuk! Fuhhhh!
Mengamuk sambil jerit, "nak!", "nak!"
Dan setiap kali aku singgah kedai budak, bila nak keluar je dari kedai, mesti Annaila mengamuk sakan tak puas hati!
 
Okey, mama dengan daddy pujuk-pujuk. Dia okey tak nangis dah.
Tapi mata dia, kejap pandang sana, kejap pandang sini. Mulut tak abes-abes cakap "ta-tek", "ta-tek"
Errrr.....
Dah nampak dah nafsu shopping dia. Mihmihmihmih. :p
 
Bila Annaila buat perangai camtu, aku pandang daddy.
Muka daddy, SENYUM KELAT!
Hahahahaha.
Sebab!
Bertambah sorang lagi pompuan yang suka menSOPPING.
Lalalalala~
 
budak kecik suka sopping...;D




16 comments:

  1. oit slalu ke pi downtown jln reko tu? kita slalu pi mkn kt sana..ada ns lemak akak ni sedap..hehe~

    zafirah teruja tgk menan je..baju2an, kasut2an dia pandang x bernapsu pn..bahaha~

    ReplyDelete
  2. amboi....mmg gegeurl sangat tau annaila ni.. get ready jela daddy... :p

    ReplyDelete
  3. eh airilel pun dh pandai melalak bila lalu dpn tmpat org jual menan..kejadin sabtu lepas dkt pasar mlm..huhuhu..pasni nampak org jual menan kena jln laju2..hahaha

    ReplyDelete
  4. wah gitu yer..
    kemain dia pandai ta-tek!

    ReplyDelete
  5. dhia belom lg kearah itu... nasib...hihihi... kemain lg ta tek ta tekk..

    ReplyDelete
  6. Pandainyeee. Tatekkk nakkk. Harap2 jgn la rafif cenggitu.

    ReplyDelete
  7. Wahhh..ta tek ta tekk...cute sgt...
    nasib baik Alya pun belum lg kearah itu...hehehe..

    ReplyDelete
  8. amboiii....pandai naila yeh...suka bershopping gak rupenye..hehe

    ReplyDelete
  9. hei budak cantik ni suke shopping eh, kena cari pakwe kaya nanti tau naila..haha

    ReplyDelete
  10. hahaha..naila suka shopping yer..hehehe..mmg anak mama sangat!!!

    ReplyDelete
  11. sweet bdk kecik shopping huhu

    ReplyDelete
  12. so ibuu,sila sedia kan duet manyak manyak k.hhee

    ReplyDelete
  13. hahahhahahaaa..comel sangat..pening lagi daddy naila..ekekkeeke..

    ReplyDelete