Tuesday, September 11, 2012

Panggilan manja~?

dlu mase duk bercinta cintun *skang pun cinta cintun gak...*, panggil beliau abg donut...lame gak la name tu melekat...pastu da bape tahun tu baru la panggil 'abang' je...donut ntah ke mane...tp still kekadang panggil donut...hihihi...dan en donut panggil aku lak 'dolly'...haha! sbb dolly??kunun dlu comel la...kunun nye la....tgh bercinta kan, kentut pun bau harum...cube skang, 'aghhhh!busyuk la......' sambil bukak tingkap n lari keluar dr bilik...seeee....seeee....eh tp tu selalu bukan berlaku kat diri aku...lalalala...:p

bile dah ade ank sorg ni, tetbe aku rase name 'dolly' tu tak sesuai dah...dlm 2 3 minggu ni, selalu gak la diskus ngn en donut mau tukar kata ganti nama....yelah, bayangkan aku nti dah tua, dah bercucu, tbe2 en donut panggil, 'DOLLY!!!!', pastu semua org pandang aku n tgk alamak nenek tua ni.........ko tak rase ramai org pengsan ke bile dgr...haha! tp tu la, bile diskus ngn en donut jawapannye, "biarlah...setiap darah abg yg mengalir ni semua tulis 'dolly', 'dolly, 'dolly'...tak boley tukar dah ngn name lain"...*dlm hati ckp, alahai sweetnye laki aku ni....tp aku ni makin tua...haha...*

skang aku tgh gigih berusaha dari panggil diri sndiri 'dolly'.....mungkin aku nak bahasekan diri aku kat en donut,
"kita..."
"saya..."
"mama..."
ermmmm, "i.."??takmo la...klu 'kita' atau 'saya', tu nampak la comel cket...hihihi...

panggilan dolly tu mungkin boley digunakan kat Cik Annaila kesayangan mama ni...'NAILA DOLLY'...hahaha....:p


gambar2 dulu DOLLY bersama dengan DONUTnya~

*
*
*
*
*
*
Title DOLLY telah bertukar kepada:
my FAIDA ANNAILA~ muahhh~!





10 comments:

  1. dah tak tau nak panggil apa, panggil dia B.. dia tanya, B stand for? dlm hp save BUSUK... selamba la B stand for BUSUK...haha

    ReplyDelete
  2. comel je panggilan dolly tu...sweettt

    ReplyDelete
  3. bertukar wajah la wawa punya blog. cantek...suke!

    ReplyDelete
  4. Comel babby u, mcm u juga cantik :))

    ReplyDelete
  5. comelnya baby.. :) anyway.. singgah sini n follow sini jugak..

    ReplyDelete
  6. aty dolu2 panggil baby...weeeaaaakk..!! hahaha...lepas tu singkat kan jadi B jer..macam hubby ar kononnyer..lepas mengandung beranak..terus hilang B tu..tah macamane terus rase tak sesuai...;p lekat panggil sayang jer dari awal sampai sekarang..die panggil aty sayang..aty pon panggil die sayang..die tak mo aty panggil abang sebab katenyer macam panggil abang sendiri...;p kalau gadoh..terus saye awak..haaa..tau ar mase tu ngah gaduh..;p

    ReplyDelete
  7. dolly! alolo..tomeinye panggilan.. :)

    sy bila dah anak dua ni, terus hilang panggilan manja. Bahasakan diri mummy daddy je.sbb dah ditegur anak sendiri..hahah
    Aleesya bila dengar sy panggil sayang je, dia akan cakap "Not sayang la..DADDY!" dan begitu juga sebaliknya.. :p

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates