Friday, September 14, 2012

Jom kenal adik aku pulak~

ok pagi yg indah ni, takde cter Naila...ptg cket klu ade idea pasal Naila, akan ku gigih menaip...tu pun klu boss tak hello2 suruh buat itu ini...:p 

pagi ni meh kte tambah kenalan dgn adik aku, Cik Nuna...die nurse kat HUKM....best kan...abes belaja, terus jadi nurse...gaji pun woowww~! tp berbaloi la dgn kerja yg die buat...aku tak mampu la nak kerja waktu cuti...org raya, ko ta boley raya...kerja bershift2 plak....lg dah kawen n ade anak ni...malam2 kne same2 tdo...no outstation sane cni...hahaha~ * statement tk boley blah...*

bulan puasa ari tu, die dtg umah aku tgh malam nak amek cookies, nak balik tu ade satu ensiden yg mbuatkan kaki die retak...kaki retak sbb dgr bunyi anjing menyalak...choi...anjing menyalak je kot dah lari macam pontianak...hahaha~ anjing punye pasal dapat la mc sebulan n skang tambah lg 45 hari (alamak tak ingt tambah berapa hari mc...)...hewhew...da mcm cuti berpantang plak kan...;p dan sbb anjing tu jugak, dapat la die raya puas tahun ni...klu ikutkan die kene kerja mase raya pertama ari tu...

jadi sape2 nak datang umah aku, tak digalakkan dtg memalam dan klu boleh jgn pakai high heels ye...kang kepak lg kaki seorg mahkluk...haha~ **pssstttt...aty, jgn takut utk dtg ke rumah ku sabtu ni ek...lalala~**




2 comments:

Follow Us @soratemplates