Meh klik kejap~

Monday, January 30, 2012

32 weeks

ni name nye tegedik lbey cket...konon nk story mory gak la pasal aku pnye perut yg muncit n comey ni walaupun da lambat sgt...eh suke ati la kan...sbnr nye bkn ape, bile makin dekat, rase mcm makin xcited lak...sbb mcm2 baby wat dlm perut ni...so klu cter kat cni, nti boley la bace balik kan...

ari ni masuk 32 weeks...heh...lagi 8 mnggu je kan...org ckp masuk trimester ke3, susah tdo malam sbb baby byk gerak..ok fine...baby aku mmg byk gerak memalam...**ni en donut yg ckp** tp aku nyenyak je tdo...tak rase pape pun...mungkin tk rase lg kowt...hihihi..da rase nti tau la ngko...aku terbangun malam pun sbb bile terase pundi kencing da penuh je...da kosong pundi kencing dapat la aku tdo senyenyak2 alam...ngeh3...

No comments:

Post a Comment