Monday, July 23, 2012

Annaila : Disebalik nama~

Selamat berpose mommies~
*
*
*
Faida Annaila = Pemberian yg bermanfaat~

aku dpt name bdk kecik tu dr buku pa&ma....name pelik2 n tk pernah aku dgr tp maksud die best...so aku cari maksud name yg plg bersesuaian dgn ank sulong n yg plg penting name tu tkde kne mngene dgn huruf r...motip?? Sbb aku tk reti sebut r...jd utk mengelakkan org asek 'huh? Ape name die???' pastu duk senyum2 keji kat aku bile aku sebut, better aku cari name yg tkde kaitan dgn r...baru yakin cket nk sebut name anak...hahahaha...

Mse peknen dlu kan, ktorg panggil faida....bile da dekat nk bersalin tu, aku tetbe nk panggil annaila...sbb aku rase pnggilan annaila tu lg lembut fr dr faida...yeke..??aku rase ye...:p

Bile da keluar tetbe rase annaila tu panjang sgt plk nk sebut...so pnggil naila...tp bapak aku cm takbg sgt pnggil naila n tkbgtau plak ape sbb...korg yg pandai bhse arab ni, tau ke maksud naila tu ape? Kot la tk elok ke...tp skang bpk aku pun belasah je pnggil naila...memule dlu pak aku sorg je panggil faida...:p

Name naila dlm bhse omputih NEIL...kahkahkah...over!

4 comments:

  1. sedap nama awk ;)

    http://kamiboolat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. aa wawa, annaila tu lagi lembut dr faida..
    cun jgak nama dia. memang tak penah dgr :)

    ReplyDelete
  3. betul2...annaila lagi lembut dan best d sebut :)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates