Meh klik kejap~

Tuesday, November 18, 2014

Promosi Breastpump Murah Autumnz dan Eve Love!

Ehem-ehem. Kemain lama menghilang. Ekekeke. Ni nak promote barang siket.

Korang, aku ada jual breastpump. MURAH punya aku bagi! Hahaha.

Sebelum tu, siapa yang belum like page aku, sila lah berbuat demikian. Mihihihi.

>> Mum Naila Collection

Haaa LIKE jangan tengok je. Lalalala. :p

Sekarang tengah ada promosi untuk 2 brand ni. Sampai bila? Maybe sampai hujung tahun ni. Kalau supplier naikkan barang, aku pun naikkan la harga barang jugak. Gitew Sila lah beli laju-laju. Harga memang murah dari biasa, Sebab aku pun dah terbeli dulu, jadi aku tak dapat la harga murah cenggini tau. Sobsobs!
















 *****************************************************

Kot ada yang cari food feeder untuk anak, aku ada ready stok tau. Tapi Kidsme tak jual dah. Harga Kidsme dah naik banyak gila! Tapi aku akan consider untuk jual balik brand tu. Tunggu next year okeyh!

Sekarang yang ada Autumnz, Eve Love dan Boon Squirt Spoon je.











2 comments:

  1. wah.. menarik.. nasib baik dah tak breastfeed anak, klu tak memang teringin gak.

    ReplyDelete
  2. Wa, aku nak beli autumnz double electric PACKAGE tu wa...pm fb ko je lah...

    ReplyDelete