Meh klik kejap~

Friday, February 21, 2014

Laki bini besembang.

Malam semalam, aku dengan daddy sembang-sembang.
 
Setiap hari daddy mesti tanya, "camne kerja hari ni?". Kalau ada benda yang menarik kat office, aku cerita la. Dan semalam masa kat office memang aku banyak moody sebab gado dengan sorang mamat ni. Aku pun besungguh-sungguh la becerita dengan daddy pung-pang-pung-pang.
 
Reaksi daddy,
Daddy : Lepas ni kalau ada sesiapa cari gado dengan awak, awak bersabar lah.
Aku : **kerut dahi**
Daddy : Awak tengah mengandung sekarang. Saya taknak awak garang dengan semua orang. Nanti anak kita dalam perut pun jadi garang.
Aku : **krikk krikkk kriikkk**
 
Pastu daddy cakap masa aku pregnant Naila asal mengamuk je hempas barang. Sekarang bila Naila dah keluar, asal merajuk, marah hempas barang. Tettttt!
 
Jadi sila berkelakuan baik untuk tahun ini. 
 
::: Doakan Naila sihat! Start semalam badan dia macam dedar-dedar. :::
 
 
 
 
 

5 comments:

  1. Oh!...jgn hempas barang eh...hihi...naila get well soon sayang :)

    ReplyDelete
  2. kui3.... sile sile... jd pmpuan melayu terakhir...

    ReplyDelete
  3. tahniah..... wawa... t.care yr self ok. mmmg ok perangai masa mengandung anak akan ikut.
    macam harris sekarangkan. lin masa preggy dia sibuk buat kerja sana sini.. active sangat. now harris tak reti diam... asyik bergerak je... sampai SIL kata, next preggy ko tido je... jgn active... boleh plak....

    ReplyDelete
  4. hi wawa...slm kenal..wife hakim rpnye, sy saing masa kt muo dulu..hehe

    baru jmp blog ni..

    tgh 2nd pregnancy ye..smg dipermudahkan and take care:)

    ReplyDelete